Sandbox je povukao ozbiljan potez

Gaming platforma za NFT igre u stilu voxel-a pod nazivom The Sandbox najavila je u utorak da je unajmila iskusnog stručnjaka za igre, Nicolu Sebastianija, za poziciju glavnog direktora za sadržaj kako bi pomogao razviti kreatorsku ekonomiju ove tvrtke koja se usmjerava na kriptovalute.


Sandbox je povukao ozbiljan potez

ODRICANJE OD ODGOVORNOSTI: Kompletan sadržaj je isključivo edukativno-informativnog karaktera. Ništa nije savjet. Ulaganje u kriptovalute je rizično i ulazite na vašu vlastitu odgovornost nakon vašeg vlastitog istraživanja.

Sandbox angažirao iskusnog stručnjaka za igre

Gaming platforma za NFT igre u stilu voxel-a pod nazivom The Sandbox najavila je u utorak da je unajmila iskusnog stručnjaka za igre, Nicolu Sebastianija, za poziciju glavnog direktora za sadržaj kako bi pomogao razviti kreatorsku ekonomiju ove tvrtke koja se usmjerava na kriptovalute.

Sebastiani je godinama radio u industriji igara

Sebastiani je godinama radio u industriji igara, počevši od uloge u mobilnom timu tvrtke Ubisoft pa sve do suosnivanja Apple Arcade-a pretplatničke usluge za App Store, te na kraju vođenja mobilne strategije za PlayStation tijekom posljednje dvije godine. Sada je prešao u svijet Web3 s tvrtkom The Sandbox.

"Vjerujem da smo svjedoci povijesne promjene u svijetu igara", rekao je Sebastiani. "Potpuno ulazimo u ekonomiju kreatora."

Sandbox je platforma za društveno povezivanje

Sebastiani vjeruje da će korisnički generirani sadržaj, ili UGC, ostati popularan trend u svijetu igara. I dok The Sandbox primarno nudi mini-igre i gaming iskustva unutar svoje opsežne platforme, Sebastiani je izjavio da želi da igrači osjećaju slobodu koristiti platformu kako god žele, bilo za druženje ili eksperimentiranje. "Zaista nas smatram platformom za društveno povezivanje", rekao je Sebastiani o The Sandboxu.

kripto novčanik tangem

Osim ekonomije kreatora igre, Sebastiani će također nadzirati izdavanje igara, unutarnju proizvodnju igara i razvoj alata tvrtke The Sandbox, Game Makera i VoxEdit. Uspoređujući The Sandbox s konkurentskim platformama u širem gaming sektoru poput Robloxa, Fortnitea i Minecrafta, The Sandbox zahtijeva od korisnika određeno znanje i upotrebu kriptovaluta i NFT-ova kako bi u potpunosti iskusili platformu. Korisnici mogu povezati svoje kripto novčanike, kupovati in-game predmete pomoću njihove SAND kriptovalute te kupovati virtualne NFT-ove za zemljište na kojem grade i igraju se.

"Smatram da su kripto elementi ključni za The Sandbox, što se tiče vlasništva i davanja kreatorima i igračima poluga nad svojim postignućima i onim što grade", rekao je Sebastiani o kripto elementima platforme.

The Sandbox ima 4,5 milijuna registriranih kripto novčanika

Važan korak u osnaživanju kreatora je omogućavanje njihove sposobnosti da samostalno objavljuju i potencijalno zarađuju od vlastitih iskustava. Prema tvrtki, igrači The Sandboxa napokon će moći izgraditi i sami objaviti svoja iskustva do kraja ove godine.

The Sandbox, koji ima otprilike 4,5 milijuna registriranih kripto novčanika, naplaćuje platformsku pristojbu od 5%, koju Sebastiani naziva "reinvestiranje u zajednicu" putem različitih metoda, kao što je fond tvrtke Game Makers Fund. U usporedbi, Epic Games trenutno uzima 12% prihoda kreatora, Roblox uzima 30%, a konkurentska platforma napravljena na temelju NFT-a, Decentraland, uzima 2,5% prihoda kreatora. The Sandbox je vidio otprilike 3,840 jedinstvenih aktivnih novčanika koji su sudjelovali na platformi tijekom proteklog mjeseca, generirajući ukupan volumen trgovine od 2,26 milijuna dolara prema podacima tvrtke za analizu kriptovaluta, DappRadar. Decentraland je vidio otprilike 2,770 jedinstvenih novčanika koji su generirali otprilike 19,880 dolara.

kripto newsletter lista

Sveukupno, kripto-pokretane igračke platforme ostaju znatno manje od industrijskih divova poput Robloxa, koji se može pohvaliti s više od 200 milijuna mjesečno aktivnih igrača. Epicov Fortnite ima sličan broj, s otprilike 230 milijuna mjesečno aktivnih korisnika, budući da se platforma sve više usmjerava na naglašavanje korisnički generiranog sadržaja.

The Sandbox i druge metaverse platforme pokretane kriptovalutama možda će morati nastaviti privlačiti kreatore kako bi ostale konkurentne kako se ekonomija kreatora razvija. Goldman Sachs je ranije ove godine predviđao da će ekonomija kreatora vrijedna 250 milijardi dolara nastaviti rasti i mogla bi narasti do industrije vrijedne 480 milijardi dolara u iduće tri godine.

Možda vas još zanima